تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱
19 بازدید
کد خبر : 1649

برگزاری جشنواره فرهنگ تولید نان با عنوان جشنواره «خوشه»

برگزاری جشنواره فرهنگ تولید نان با عنوان جشنواره «خوشه»

برگزاری جشنواره فرهنگ تولید نان با عنوان جشنواره «خوشه» در راستای کمک به بهبود فرآیند تولید نان و گندم تا مصرف جشنواره خوشه به همت شرکت بازرگانی دولتی ایران و صاحبان صنایع مرتبط برگزار شد. جشنواره خوشه با محوریت اتصال گندم نحوه تهیه خمیر نان و فرآوری آن اصلاح الگوی مصرف امروز در محل شرکت

برگزاری جشنواره فرهنگ تولید نان با عنوان جشنواره «خوشه»

در راستای کمک به بهبود فرآیند تولید نان و گندم تا مصرف جشنواره خوشه به همت شرکت بازرگانی دولتی ایران و صاحبان صنایع مرتبط برگزار شد.

جشنواره خوشه با محوریت اتصال گندم نحوه تهیه خمیر نان و فرآوری آن اصلاح الگوی مصرف امروز در محل شرکت بازرگانی دولتی ایران برگزار شد.

 

در این جشنواره از 4 پوستر فرایند تولید، نان، از مزرعه تا نانوایی رونمایی شد تا این پوسترها در محل‌های تولید و مصرف نان از جمله کارخانجات تولید آرد و نانوایی‌ها نصب شود.

 

نان به عنوان قوت غالب مردم درکشور به شمار می‌رود که نحوه فرآوری و تولید آن یکی از نکات حائز اهمیتی است که سبب می‌شود بر سلامت مردم تاثیر گذاشته و فرآوری نامناسب آن سبب دورریز و هدر رفت منابع می‌شود.

 

جشنواره عکس خوشه در همین راستا برگزار شد و یزدان سیف مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اصلاح فرایند تولید نان و فرهنگ سازی در این زمینه عنوان کرد و گفت:‌ زمانی در حوزه غذا وابستگی داشتیم، ولی امروز بیشتر نیاز خود را در داخل تولید می‌کنیم و زمانی وارد کننده گندم بودیم، اما اکنون این موضوع به صفر رسیده است و همچنین کیفیت نان نسبت به 10 سال پیش قابل مقایسه نیست که بخشی از آن مربوط به سیاست‌های دولتی است و بخش دیگر مربوط به زحمات نانوایان است.

 

وی آموزش نانوایان و بهسازی نانواها را در عوامل مؤثر در تولید نان باکیفیت برشمرد و افزود: امروز به گونه‌ای رفتار شده که مردم رفع مشکلات را از مرد می‌خواهند در صورتی که بدون مردم مشکلات حل نخواهد شد و دشمن امروز روی همین نقطه کلید کرده است.

 

وی در مورد ناامید کردن مردم از طریق پررنگ کردن مشکلات مردم توسط دشمن اشاره کرد و گفت: 4 سال پیش بارها تاکید می‌شد، اجازه ندهید مردم ناامید شوند اما عده‌ای تلاش کردند، تا ناامیدی را ترویج دهند و حتی داشته‌هایمان را ناداشته عنوان کنند.

 

معاون وزیر جهاد کشاورزی در پایان تاکید کرد که باید با زبان امیدوارانه با مردم صحبت کنیم، چرا که امروز دشمن عامدانه در تلاش است، تا امید را از مردم دریغ کند.

 

جشنواره عکس خوشه با هدف ترویج و اصلاح فرهنگ تولید و مصرف نان توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران امروز با حضور مدیران کارخانجات آرد و رؤسای اتحادیه‌های مرتبط با گندم و آرد در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد و قرار است، تا جشنواره فیلم‌های صد ثانیه‌ای حرفه‌ای و آماتور در آینده نزدیک برگزار شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

  • ۰
  • ۱۱
  • ۱۰
  • ۲۷۷
  • ۳۱
  • ۳۲,۳۰۴
  • ۲,۸۷۵